Címkék

3d (2) acer (9) adamo (3) amd (6) android (2) apple (9) arrandale (3) aspire (3) asus (36) asus ul (3) atom (2) chrome os (2) clarksfield (10) core i7 (10) dell (13) dell mini (2) eee pc (20) fujitsu (4) gamer (9) google (2) hdd (2) hp (10) ideapad (3) inspiron (2) intel (5) ion (5) ipad (8) kiegészítők (2) lenovo (8) lg (2) macbook (2) mindenálló (3) msi (6) netbook (45) netpad (8) nvidia (17) nvidia ion (8) optimus (2) pineview (8) qosmio (2) republic of gamers (3) samsung (5) seagate (2) smartbook (3) sony (4) tablet (11) teszt (2) timeline (2) toshiba (5) ul30jt (2) ulv (18) vaio (3) windows 7 (4) Címkefelhő

Megosztások

Kipróbáltam a Google Chrome OS-t

2009. november 20. péntek | Vention

Google Chrome OS login

A tegnap bejelentett Google Chrome OS nyílt forráskódú, forráskódja elérhető Chromium OS néven. A gdgt oldaláról elérhető egy VMware image, amit VirtualBox segítségével kipróbáltam.

Maga a gép nagyon gyorsan indul, ez valódi hardveren még gyorsabb lesz. Tényleg csak pár másodperc és ott a login. Bejelentkezés után 1-2 másodperc és ott a böngésző.

Google Chrome OS

Elsőre bejelentkezés után nyomtam egy resetet a virtuális gépen, kíváncsi voltam mi történik ilyenkor. Tulajdonképpen semmi különös, csak annyi, hogy bejelentkezés után panaszkodott egy sort és elfelejtett bejelentkezni a Google-be, ezért nem látszik a képeken a gmail, calendar stb ikonja.

Google Chrome OS

Maga az oprendszer egyelőre nem nagy szám, alig valamivel több mint egy böngésző, még a leállításra sem találtam módot. Sok helyen látszik hogy még rengeteget kell rajta fejleszteni. A végleges megjelenést 2010 végére ígérte a Google, addig még bőven van idő.

Google Chrome OS

Beállítások.

Google Chrome OS

Google Chrome OS

Google Chrome OS

Kíváncsi voltam hova menti a cuccokat.

Google Chrome OS

Hát ide :) Semmi hozzáférés a fájlrendszerhez, vagy legalábbis nem találtam meg.

Google Chrome OS

Skinek persze már vannak :) Ez is weben van, kattintás után kis progress bar jelenik meg a bal alsó sarokban, letöltés után pedig azonnal átvált az új kinézetre.

Google Chrome OS

Google Chrome OS

Címkék: google chrome os

süti beállítások módosítása